:)

(skrivet vid 11-tiden)

Inatt planerade jag och S framtiden. Vi ska köpa fastigheter som vi ska rusta upp och hyra ut/sälja. Sen ska vi ha ett stort stilrent hus nånstans nära vattnet. Köket ska innehålla borstat stål och svarta ytor. En jacuzzi ska vi ha i källaren. S ville ha en pool ute på gården men det satte jag stopp för, då jag vet hur mycket arbete det krävs varje sommar :p Våra barn ska heta Alva och Douglas (fråga mig inte vart S fick Douglas ifrån). Douglas ska iaf spela hockey och Alva eventuellt fotboll. Inte ridning iaf. När vi tjänat ihop en miljard ska vi flytta till Bahamas.

Ja, snacka om svenssonliv.

Är hos pappa nu och skriver lite fakturor osv. Mitt i allt ringer det en kvinna och säger att jag ska på arbetsintervju imorgon. Jag hoppas på detta!! Nåt så inåthelvete. Så håll alla tummar och tår för mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0