En liten sten från mitt bröst.

Intervjun imorse gick helt okej! :) Mycket frågor o så, men de två kvinnorna/tanterna/tejejerna whatever var iaf sköna. Så det var inte så strikt och jobbigt som det kan bli ibland. Nu är det väl bara att hoppas på det bästa antar jag. Annars får jag se det från en annan sida - att jag gjorde det bästa jag kunde.

Sitter på jobbet nu som vanligt och hatar det lika mycket varje gång. Slutar iaf 7 idag så det är ju skönt. MEN det är ju 4 fucking timmar kvar änsålänge. Sega sådana. Ja ni kommer få höra detta gnäll ända tills jag slutar här den 12e. Pallar inte vara kvar alltså, allt är så sjukt här så det finns inte :p

Hej.

Kommentarer
Postat av: vilma

Lina vart är det du jobbar nu??

2009-01-29 @ 19:43:12
URL: http://vilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0