Dravvel.

Lunchrast nu. Den kan gärna få hålla på hela kvällen för jag har ingen lust att arbeta, som vanligt. Vettefan vad som har tagit åt mig, antar att den första spärren har tagit sin rätt att komma tillbaka. Talanglöst.

Jag och Natlin var nyss ner på kiosken och köpte cola. Det var vi fan värda. Och gott var det. Träningen då? Ja, det kommer... Har ju haft en ursäkt nu genom att jag varit förkyld och är fortfarande inte helt kry. Men nästa vecka då jävlar är det bara att dra fingrarna ur arslet och komma iväg. När man väl börjat så brukar det ju bli lättare...

Ringde S nyss också. Han hade tagit ett beslut om att sova hos mig. Och det kan jag ju inte tacka nej till även om jag är skeptisk till att vara upp i varandra så mycket, eftersom man kan bli less på varann då. Sist gick det ju alldeles för fort. Flyttade ihop och grejer efter bara någon månad. Rekommenderas inte! Då kan det gå åt skogen.

Åh nu är det bara 13 minuter kvar av rasten och sen arbete i 4 jävla timmar. Imorgonbitti skall jag även infinna mig hos far och jobba med företaget. Så det blev ingen sovmorgon för mig inte. Känns som att det kommer bli en jobbig dag... My gosh vad jag saknar skoltiden dessa tider alltså. Crap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0