Det kunde man ju ge sig fan på?

Ja, som sagt. Jag är spontan. Jag var inte så svårövertalad igår när Lisa frågade om jag ville hänga med ut. Jag stretade emot till en början men sen när jag insåg att kvällen skulle bli astråkig på hemmaplan så gav jag med mig. Det vart lugnt dock :)

Lisa bjöd på Folköl innan krogen (; Haha! Hade ju inte hunnit vara på systemet eller nånting alls så det fick duga. Vi blev ju inte direkt onyktra på follen så när vi kom ner på krogen såg vi allt ifrån ett ljusare stadie. Gick in på lodisdaltons och tog en öl, men den lämnade vi lika snabbt igen. Det gick inte å vara där helt enkelt. Fullsmockat med en medelålder på 45 cirka. Så vi vandrade vidare och ner till O'learys där vi blev hela kvällen.

Hann väl få i oss en 3 öl var innan det stängde så någon baksmälla har jag inte dragit på mig idag vilket känns otroligt skönt. Hade riktigt trevligt igår faktiskt :) Jag och Lisa satt bara och surrade hela kvällen och tittade på folk. Va roligt det är att titta på folk när man är nykter själv.

Gick inte och la mig förrns 6 imorse dock. Pratade med folk på msn hela natten efter att jag kommit hem. Så jag sov överlänge idag igen. Men det gör inget! Ska dock upp halv 7 imorgon för jobb men det ska nog gå bra.

Vissa människor har ingen empati alls alltså. Jag förstår inte hur man kan bete sig så otroligt äckligt som du gör. Där rann sista droppen ur bägaren för nu har jag fått nog av dig och ditt sätt! Det lovar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0