Då var det över...

God morgon till er som nyss vaknat. Själv har jag varit vaken sen cirkus sju. Jobbigt var det att kliva upp vill jag lova. Och trött är jag fortfarande. La väl all min energi på intervjun som nu är över :p Det gick väl rätt bra hoppas jag :) Kunde ha gått sämre så att säga så jag ska vara nöjd ändå. Får se om jag kommer vidare till nästa intervju... Vill inte riktigt säga än vart det är förstår ni (;

Sitter på jobbet nu. Längtar som en juuuuubelidiot tills dagen är slut! Då ska jag hem och då är S där. Vi ska laga god mat och mysa. För imorgon åker ju jag till Stockholm så vi hinner inte umgås nåt i helgen :( Åh gud vad jag längtar tills ikväll då...

Jajävlaja, nu ska jag väl börja jobba :|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0