Back to reality.

Ja då var det vardag igen då. Usch fy blä får jag nog så lov att säga om den saken!

Har precis käkat lunch. Ja, vi har ju inte direkt tidig lunch. Men vi börjar ju senare än andra också så. Hatar verkligen arbetstiderna.

Var på ica maxi och handlade lunch eftersom jag inte hade ork att göra i ordning något hemma imorse. Så då fick det bli potatisgratäng och kött. Lite väl lyxigt för att vara lunch på en måndag kanske men dom hade ingenting annat som såg smakligt ut. Kunde inte hålla mig ifrån att köpa lite naturgodis också. Mums.

Igårkväll var verkligen übermysigt. Jag och S låg och myste gärnet framför 2 filmer. Kände verkligen hur jag njöt. Vi somnade i relativt bra tid men ändå var jag dödstrött imorse. Men så är det väl på måndagar i guess. Ikväll ska vi mysa igen och gud så jag längtar tills kl slår 21 och jag får åka hem! :) Men än är det ju 4 timmar kvar. Suck.

Jaja, ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hehe ok :D

2009-01-26 @ 17:21:09
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0