At work.

Jahapp. Då var man tillbaka på arbetet då. Mindre taggad än någonsin även fast det borde vara tvärtom. Vi har fått ett nytt projekt som är tusen ggr bättre än det andra, men det är mycket att lära in på en gång. Och det gör det ju inte bättre att man inte får den hjälp man behöver! Irriterande blickar så fort man ställer en fråga. Var en sekund ifrån att ringa pappa och höra om han inte hade nån heltidstjänst att erbjuda mig i företaget...

Lunch har jag nu. Har käkat farmors tacopaj. Jag och Natalie grävde ifrån varandras tallrikar. Jag i hennes nudlar och hon i min paj. Så vi kom överens om att hon kokar riset ikväll så tar jag med mig kycklinggryta imorn, smidigaste förslaget jag hört idag iaf.

S vågade väcka mig imorse när han skulle till skolan. Jag bad han nämligen göra det igår innan vi sa godnatt men då sa han att han vägrade. Han antog att jag skulle börja skälla på han med mitt morgonhumör. Stackare. Så imorse såg jag till lite extra att vara glad när han väckte mig. "Du ansträngde väl ihjäl dig för att vara trevlig!" sa han när jag pratade med han nyss på telefonen. Du har höga tankar om mig du sweetness :p

Jag och S kommer inte ses förrns på torsdag heller = att jag måste sova ensam i 3 nätter. Men jag är ju van så. Jobbar ju så sent mån-ons så det är liksom ingen mening att ses efter. Men på torsdag slutar jag åtminstonde kl 19 så då borde det ju funka. Sen skjutsar han mig till tågstationen på fredagmorgon innan han går till skolan. Också smart.

Förstår att intressesmurfarna hoppar höjdhopp nu men som sagt, mitt liv baseras inte på så mycket intressanta historier.

Hej på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0