Åsså var det natt igen.

Ja inte mycket fritid över dessa dagar! Efter jobbet for jag och Nats på Ica maxi där jag handlade lite mat (igen). Var inte hemma förrns kvart i tio typ och då var det dags att ta tag i gårdagens disk och därefter ställa sig framför spisen och börja kocka. Haha. Inte så peppande precis men vad gör man? Hade kunnat tagit fil & banan imorgon men eftersom det inte kändes som en omöjlighet att laga mat idag så tog jag tag i chansen ;p Haha!

Vart iaf köttgryta med tortellini. Oh så nyttigt. Inte. Men det vart gott! Ibland får man då fan unna sig lite lyxmat tycker jag. Inte sant? Så imorgon blir iaf mätt och belåten på lunchen :)

Imorgon bitti slipper jag köra till jobbet, yiha! haha nejdå men det ska bli skönt att slippa skrapa rutorna. Anledningen till att jag inte ska köra är för att jag har ett "möte" på telefonen kl 9 och jag vet inte hur lång tid det kmr att ta så jag behöver mer än 20 minuter på mig. (natalie hämtar mig tjugo i, istället för att jag är hos henne halv). Det är så att min "handledare" på KPMG ska ringa och hon ska förklara för mig hur man skriver en påminnelse på fakturor. Sen ska jag skriva dom och maila över dom till faderkakan. Och de kan ju ta ett tag att fatta det med tanke på det avancerade programmet man använder! Va underbart det vore om jag hade heltidsjobb i företaget. Jobba hemifrån liksom.

Jag är ju ute och kikar lite efter lägenheter nu. Känns rätt långt bort men jag vill verkligen. Även om jag inte vill bo kvar i den här stan så antar jag att jag inte har nåt val den närmsta framtiden. Pappa visste av en lägenhet tydligen, mitt i stan! Hur underbart skulle inte det vara då? Han skulle höra sig för lite mera och jag hoppas verkligen jag kan få se den. Det var en stor jävel också, en stor etta. Jaja, jag återkommer om den saken!

Ja nu närmar sig klockan midnatt och jag bör sova. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och du ska säga att du inte är bortskämd!

2009-01-08 @ 01:09:51
Postat av: Natalie

Att man orkar :)

2009-01-08 @ 10:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0