24 timmar?

Njae, dom där 24 timmarna blev det ingenting av med. Vaknade av ett samtal för en liten stund sen och därefter ringde jag to the big boss och förklarade lägesrapporten om att jag är sjuk. Han behövde då inte fråga vilken sjukdom jag hade eftersom rösten knappt höll samtalet ut.

Trodde jag skulle må bättre vid det här laget men icke.

Drömde en dröm inatt. Det känns som at thela sanningen kom fram i drömmen. Jag kan fortfarande inte begripa vad som har hänt med dig..?

Nej nu ska jag kurera mig hela dagen lång! Mysig på nåt vis att bara få ligga här i sängen. Dock kan vi subtrahera förkylningen, big time. Glass skulle jag ha haft, det är bra för halsen!

Ciaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0