Woho!

God kväll på er.

Min dag vart inte så tråkig trots allt. Inte lika tråkig som igår iaf.

For ner på stan en svängom och gick in på make up store och hälsade lite på Lisa. Sedan drog jag iväg ut till björkön för att kolla om jag fått någon post - men icke. Sex mil i fuckan onödan. Hade inte fått så mycket som ett reklamblad. Men men, what to do..?

For sedan förbi och hälsade på farmor och farfar som var i pappa å mariannes hus när dom är bortresta. Passa brorsan vet ni. S kom dit också så jag drog sedan med han på ett varv runt sidsjön. Härligt! Dock lite kallt om öronen men det blir mössa nästa gång!

När vi kom hem så fick jag ett samtal. Det var roligt! Ni vet bandet jag berättade om för ett tag sen, en av karlarna hörde av sig och sa att jag ska med och repa på söndag :D Hur roligt blir inte det då? Awsome säger jag! Woho.

Klockan är mycket nu och jag borde kanske sova. Men saken är ju den att jag inte är nå trött? Fyfarao.
 
Jaja men godnatt iaf då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0