Walk the line.

Aloha.

Vad ska man skriva såhär mitt i natten mot lördag. Har varit en lugn men fridfull fredag. Kom hem tidigt igårnatt efter utekvällen med Lisa, Ida, Sara och Ewe, redan vid halv ett. Så jag var rätt pigg imorse ändå, ingen huvudvärk och inget illamående, haha! Klev upp, gjorde mig i ordning och hämtade upp Lisa och sen for vi och käkade. Syndade på max rättare sagt. Var år och dar sen jag åt där så någon gång får man ju faktiskt...

Efter matstunden skjutsade jag hem Lisa igen och mötte då upp Natalie och Anni-Li. Dom ville käka på coffee house men jag tog bara en chailatte eftersom jag var nyäten. Sedan förflyttade vi oss till charm (vilket också var år och dar sen!) där vi fortsatte surra innan vi splittrades. For då bort till Daniel där Simon var, dom satt och drack öl men jag avstod. När jag varit där ett par timmar åkte jag till Lisa och vart bjuppad på tacos och jag köpte med mig massa godsaker. Vi satt och såg på let's dance och walk the line och i reklampauserna fick jag se en och annan dans ifrån Lisa. Hon är bra rolig den där kvinnan! Det märks att vi är släkt :p Haha.

Nu är jag då hemma och det känns skönt. Imorgon är det lördag och jag har lite saker att göra men på eftermiddagen ska jag umgås med mami som kommer hit :) Blir lugnt då också eftersom jag ska upp på söndag och sjunga! :D

Less är jag också. Hann inte mer än att få lönen och knappt göra av med något innan den blir slut. Hur då tänker ni? Jo, men det är nämligen så att försäkringsjävlen på bilfan ska betalas på måndag och den ligger på 5000 svenska jävla rikstaler. Åhh det är så underbart roligt att slänga så lite pengar på en sån rolig sak!! Jippie wowowowow! Plus det har dom ju hållt på dragit en massa VISA-avgifter och internetavgifter från banken. Underbar månad! Fyfan säger jag bara... Kommer leva som en fattig jävla kyrkråtta nu i typ två månader eftersom att nästa lön kommer vara kass genom att jag nästan inte jobbat nåt i februari. Kan lika gärna sälja bilen eftersom jag ändå inte kommer ha råd att köra den. Men det funderar jag iofs på att göra ändå. But anywho, försäkringen måste i vilket fall som helst betalas!

Jaja, nu ska man väl ta och skalla kudden lite kanske. Buenas noches.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0