Velarn!

Oh gud så trött jag är, varför sover jag inte? Ingen som vet, ingen som vet. Tycker väl att det är för jobbigt att bädda upp eller nåt. Lathet jag vet.

Sitter och kollar på lägenheter i vanlig ordning. Ska ju på en visning imorgon men ärligt talat vet jag inte om jag ska skippa det eller inte. Jag velar bara fram och tillbaka och det är jättemånga intresserade på den här lägenheten eftersom det är ett jäkla läge så mina chanser är därför inte heller så stora. Jag vill helst köpa en lägenhet så man får renovera bäst man vill och då får man ju oftast tillbaka pengarna när man säljer också, vilket kan vara bra. En gata jag verkligen vill bo på är jakobdalsgatan och fråga mig inte varför? Men det är nog för att det är centralt, fast ändå inte mitt i smeten så att säga. Sen är det ju så fint med parken och allt det dära. Har varit jättemånga lägenheter till salu där på senaste tiden men bara ettor och en sån har jag varit in i och jag tycker dom är... tråkiga :p Hehe. Nu har jag sett att en tvåa är ledig där men den är i behov av en helrenovering kan jag lova. Och allting kostar ju! Tur man har en karl som är målare ;) Hehe. Och nej, vi ska inte flytta ihop... Inte än på ett tag iaf. Vill ha mitt alldeles egna först.

Nej nu måste jag nog ta och sova! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0