Vaken länge...

Ja inatt är jag vaken ovanligt länge minsann! Men det får jag för jag är fri som en fågel. Dvs ledig imorgon. Svårt att beskriva känslan faktiskt. Inte just utav att vara ledig, för det har jag ju ändå varit varje helg. Nej utan känslan av vetskapen att jag slipper ha ångest över att gå tillbaka till detdär jobbet mera.

Har nyss sett veckans avsnitt av andra avenyn. Tråkigt att dom bara har ett avsnitt i veckan numera. Det där är en såndär evighetsserie ni vet som våra bästa år, den kommer aldrig få ett slut. Nya intriger hela tiden. Men änsålänge har jag inte tröttnat!

Men på ögonen börjar jag tröttna nu så jag ska gå och lägga mig. Måste ändå upp i någorlunda tid imorgon så jag inte vänder på dygnet nu när jag är ledig.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0