Skitväder!

God dag. Oj, det känns som att klockan är sent på eftermiddagen men den är inte ens tolv.

Det var ingen rolig match att vara ute och promenera imorse. Jävla skitväder rent ut sagt. Slaskigt och snöigt så man vart dyngsur. Men det vart en rejält promenad iaf och det kändes skönt efteråt. Stannade på Bling och solade i ståsolariumet men jag vart inte ens lite brun. Ståsolarium är inte min grej, då får man ju inte koppla av...

Har precis sett veckans Andra Avenyn avsnitt och jag håller med de flesta, det blir bara sämre och sämre. Och förutsägbart. Tråkigt, förut var det mitt favoritprogram.

Nu vettefan vad jag ska hitta på. Slappa vidare antar jag. Synd att det bara är skit på tv:n också, bara en massa talkshows och det finns nog ingenting värre tycker jag.

Hoppas vädret ger med sig tills ikväll, annars är frågan om jag inte bara blir inne ändå.


Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0