Sjukstugan.

Ja nu är man hemma i det sjuka hushållet. S har nämligen åkt på feber och är jättehängig och  jag kämpar på med ondheten i munnen. Och en sak till också. Helt otroligt. Förut började det klia i ögat men det gick inte att klia för det ömmade som fan. Vad fan nu då tyckte jag och gick och granskade ögonlocket i spegeln och vad ser jag?! Att ögonlocket är svullet och lite rött så nu är det väl nån sån där vagel eller vad dom kallas på G. Har aldrig haft nåt sånt förut men det passar väl på att komma en nu när man har ont i resten av ansiktet också. Idioti. Fan va irriterad jag blir. Självklart ska det klia satan också men det går ju inte att klia tillbaka. Gnällspiken har återigen talat.

S min prins hade ordnat med lampan på toaletten när jag kom hem och det var verkligen på tiden. Den jäveln har det varit fel på en längre tid nu. Och inte bara det att det varit så enkelt som att bara byta glödknopp utan hela elsystemet har tjorvat, men nu verkar det vara fixat! Underbart, man slipper sminka sig i mörkret. Sen hade han lagat mat också så jag fick äta när jag kom hem och dessutom räckte det till en matlåda imorgon. Sjukt uppskattat!

Packat träningsväskan har jag gjort också. För imorgon då jävlar ska jag komma iväg till ego. Med Natalie. Har ju ett presentkort som jag fick där eftersom jag ska köpa årskort. Så nu får det fan vara dags. Inga fler ursäkter. Haha.

Jaja. nu ska jag krypa ner här med sjuklingen min och sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0