Semlor.

Ja jag nämnde ju inte det tidigare men det är ju fettisdagen idag. Det rör mig faktiskt inte speciellt mycket eftersom jag inte är sånt stort fan av semlor. Locket är det enda jag tycker är gott. Så för mig blir det nog ingen semla!

Nyss har jag käkat lunch och nu är jag rastlös igen. Är trött på ögonen också fast jag sovit som en stock inatt. Antagligen sovit för mycket.

Fick nyss min lönespec och den såg bättre ut än väntat faktiskt. Vart väl inte miljonär direkt men det räcker ju ett tag iaf. Ska försöka å inte shoppa så mycket den här månaden. Vet bara att jag ska på MUS klubbkväll på torsdag för smink är något som börjat ta slut.

Näe nu ska jag fortsätta ha skittråkigt oså hörs vi, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0