Release me.

Hallåja.

This is my last day here. Och det känns frickin' lovely. Skulle egentligen ha slutat imorgon men nu är det såhär¨att listorna är slut på tele2, så inget finns att ringa på. Då fick vi alternativt att antingen stanna hemma obetalt imorgon eller vara här och ringa på gamla listor, så mitt val var rätt enkelt. Jag får ju ändå ut mina semester dagar iom att jag slutar. På måndag ska det tydligen startas ett nytt projekt här med glocalnet. Och efter lunchen nu är det utbildning på det. Jag ska vara med ändå eftersom Natalie åker med mig idag och det vore dumt att lämna kvar henne utan skjuts :p Sen är det alltid bra med kunskaper.

Känns sjukt underbart att ha ca 3 veckors ledighet nu med gott samvete. Den tiden ska jag ta vara på! Se till att komma iväg å träna en hel del. Sen börjar jag på ett arbete jag förhoppningsvis kommer kunna trivas på! :)

Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0