Paaaaain!

Godafton på er.

Här sitter jag och har precis avslutat dagens arbete. Allt som allt har jag jobbat 12 timmar idag :p Först "vanliga" jobbet och direkt när jag kom hem så var det bara att sätta sig ner och jobba med lite bokföring osv. Nu har jag mailat iväg det sista så nu får jag sova strax. Tur det inte är speciellt påfrestande arbete för då hade man väl varit döden nu. Minns i somras när jag jobbade på drakbåtsfestivalen, då jobbade jag en dag från 09-02, alltså 17 timmar. Då stod man ju hela dagarna och serverade så då kunde man gnälla lite... Men det var iaf roligt och jag skulle lätt kunna göra om det! Dom där timmarna gick rätt fort ändå om man jämför med hur segt mina 9 timmars dagar är nuförtiden. Segjobb.

Men en bra nyhet är att jag gått vidare ytterligare ett steg på dethär jobbet jag sökte! Det var bannemig en jäkla procedur detta. Har ju varit på 2 intervjuer och idag ringde dom igen och sa att jag fick komma vidare till nästa steg. Så imorgon kl 11 ska vi träffas och få igenom nån slags personanalys eller vad det nu var. Fortsätt hålla tummarna (; Hehe! Skulle kännas lite halvjobbigt om man kommit så här pass långt och så sprack det. Men men, positiv ska jag vara nu!

I övrigt är väl allt bra. Har tappat bort mitt jävla bankomatkort så jag känner mig lite handikappad. Fast på ett sätt är det ju bra för man gör ju inte av med onödiga pengar. Så nu har jag fört över pengar på S konto så jag åtminstonde kan tanka ;p Haha... Och köpa det nödvändigaste. Ingen shopping alltså! Men det är lika bra för denna månad har jag unnat mig allt för mycket redan. Men det måste man ju också få göra ibland eller hur.

För att förklara rubrikens innehåll så är det så att jag har så grymt ont i min mun. Eller ja, i tandköttet. Fräscht va? Nej men det är så att den där förbannade visdomstanden skaver i tandköttet så jag har fått som ett jack och blivit alldeles uppsvullen :( Det gör ont som bara attan hela tiden! Kan knappt svälja utan att hela kinden och tungan ömmar så jag får knappt sova nåt heller. Gnällspiken. Men fyfan alltså, måste nog ta kontakt med tandläkare för det här håller inte.

Jaja långt inlägg här nu. Ska väl joina sömnen med S som ligger här bredvid och snarkar lite lätt.

Ciaos.

Btw, jag (eller S snarare) har satt upp min skärm till den stationära datorn på väggen till garderoben och kopplat in den i laptopen. Också har han kopplat in trådlösa tangentbordet och musen så jag sitter med det nu i sängen :p Skönt med en stor skärm och bra ljud för en gångs skull för det kopplade han också in. Den här skärmen har ju bara stått här ett bra tag nu eftersom det måste köpas nåt nytt grafikkort eller nåt till den stationära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0