På björkön.

God kväll.

Nu sitter vi här på björkön. Har inte varit mycket på tapeten hitils. Vi har käkat wok och sett på tv. Jag har vart grymt sugen på coca cola och det har funnits flera liter som de andra suttit och gottat sig på men jag höll mig. Ska försöka å inte hålla på dricka och äta en massa onyttigt nu.

Bill mår gott på skinnpallen. Han var livrädd när jag släppte ner han på snön förrut, lillsnussen min. Hade han i knät hela vägen ut hit också i bilen, det gick så bra så. Inte ett ljud.

Fyfan vad snö det var när vi kom ut. Vi fick bokstavligt talat skotta oss in i huset.

Värmen står på ute i friggen så vi får hoppas det blir nå varmt. Har inte nån lust till å frysa inte. Vad ska man göra imorgon då? På självaste valentines day? Vi har inga som helst planer vi inte. Är ju inte så romantisk av mig jag heller... Eventuellt att vi besöker kvisselby imorgon och köper en flaska vin som vi kan dela på. Låter ju jävligt kärleksfullt eller hur?

Nu babblar jag på om en jävla massa skit bara. Vi hörs här i dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0