Och vinnarna blev...

Såklart jag och ida! Haha, vi körde tjejerna mot killarna och det är faktiskt ingen ursäkt att ida faktiskt är badmintonspelare :p För killarna tog inga egna poäng utan fick bara när vi tabbade oss (läs: jag tabbade mig). Vi vann 2/2 ggr. Ja jag är stolt även fast ida skötte det mesta jobbet ;) Men jag var iaf duktigare än jag trodde. Och riktigt roligt var det! Ena armen är dock mörbultad nu. Vi kommer garanterat göra om det!

Sen jag kom hem så tog jag såklart den där efterlängtade duschen! Peelade hela kroppen så jag var riktigt fräsch när jag kom ut. Tog mig till och med tid att måla tånaglarna vilket aldrig händer. Känns ju rätt onödigt för dom visar man ju ändå aldrig på vintern. Fyfan vad jag längtar till sommaren! Åka båt och ligga på stranden och wakeboard och alla sena kvällar ute på fjärn' i båten :D Helt underbart! Meeeen det är ju en hel evighet kvar det.

Vad ska jag göra nu då? S sover han och jag är klarvaken. Inte allt för sällsynt!

Ciaos.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0