New week.

En ny vecka är kommen. Sista lediga veckan innan jobbet börjar på måndag :o Konstigt dock att dom inte ringt än och meddelat vart jag ska gå osv som de skulle göra. Men de ringer väl! Annars blir det jobbigt.

Vad har jag gjort idag då? Ja, jag var dödstrött imorse när jag skulle upp eftersom jag knappt sov någonting inatt. Vaknade liksom var och varannan minut så jag hann aldrig komma in i djupsömnen förrns det var dags att kliva upp. Hua. Så det blev ingen promenad ner utan jag tog bussen för en gångs skull eftersom jag tänkte att jag då kunde gå hem :) Trallade på stan en sväng efter banken och köpte mig en chailatte. Träffade Lisa som jag promenerade halvvägs hem med (hon bor närmare stan). Sedan gick jag vidare och in på ica och köpte filmjölk, dilldipp och citroner. Hade frågat Lisa om tips om en bra sås man kunde äta till fisk och det vart helt underbart gott att blanda ihop det där och inte speciellt onyttigt heller ju! Så nu har jag paltkoma efter maten och funderar på att sova ett slag. Men då blir man ju pigg ikväll igen. Promenaden hem var jävlig! Mina skor var hala så jag tog ett steg fram och två bak hela tiden typ. Förbannad var jag när jag väl kommit hem.

Ikväll blir jag nog ensam för S ska sova hemma i skrängsta eftersom han ska ut och åka skoter imorgon. Kan ju vara skönt med lite egen tid också eller hur :)

Nu ska jag göra nån slags utmaning som jag hittade i nån blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0