Music.

Satt och lyssnade på Ziris blogg nyss där hon har spelat in ett par låtar i en hemmastudio (tror jag). Hon är verkligen svinduktig! Vi gick i samma klass på gymnasiet, självfallet var det estet musik.

Det jag ville komma fram till var iaf att jag saknar att sjunga så jävla mycket! Det händer ju aldrig nu för tiden. Förrutom med kören då men det är ju inte riktigt samma sak. Jag vill showa! Haha. Var ju ner till Gbg och min morbor för några år sen, tror bestämt jag var 16-17 år då och spelade in två låtar i en studio som hans kompis hade. Bara för kul liksom. Och ända sedan dess har det varit snack om att åka ner igen och spela in många fler låtar. Har det blivit av? - NEJ! Det surras om det var och varannan dag men det sker liksom aldrig. Så jävla sämst. Men det är ju å andra sidan inte bara att åka ner och spela in heller, man måste ha tid. En jävla massa tid. En låt tog över 8 timmar att göra klar sist... Men men, får hoppas att det verkligen sker snart bara!

Fick ju förfrågan om att börja sjunga i ett band också. Haha. Dom höll på med rockblues och det passar ju min röst perfekt. Trodde inte att karln skulle höra av sig för oftast är det mycket snack och lite verkstad men det gjorde han för ett par veckor sedan och frågade om jag fortfarande var intresserad. Så då skulle han komma fram till några reptider och sedan höra av sig igen. Får väl hoppas att han gör det då.

Jaja, som sagt. Jag tänkte bara meddela att jag vill sjunga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0