Lördagen.

Hoho.

Vad ska man säga om gårdagen? Var ju på middag hos min mor och Håkan och maten var gudomligt god som vanligt! Men när middagen var över velade jag om vad jag skulle hitta på? S skulle på någon fest och jag hade verkligen ingen lust att hänga med, samtidigt som jag inte kände för att sitta hemma och ha tråkigt heller. Snacka om ilandsproblem :p Det slutade iaf med att jag åkte hem och slog mig ner framför en skräckfilm i min ensamhet, inte så smart kanske. Sedan bara någon timme senare hör jag hur dörren låses upp och då kommer S hem :o Festen hade tydligen inte varit nå rolig...

Jag var så trött så jag gick å la mig nästan direkt, strax efter kom karln också och la sig och jag tror båda somnade på 2 röda. Och idag sov jag så länge så jag knappt vågar erkänna det. Hua! Ångrar mig nu för jag kommer vara seg hela dagen.

Hade helst av allt velat ligga hemma och mysa och se på film heeela dagen, men det går icke. Måste bort till pappa och hämta några papper och sedan har jag lovat Natalie att träna. Får hoppas jag blir lite piggare sen för just nu är jag döden själv.

Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0