Kul grej.

Du och din partner

Vad heter ni?
Lina och Simon
Hur träffades ni? Genom gemensamma vänner :)
Hur länge har ni varit tillsammans? Jadu, bortsett ifrån ett litet uppbrott så är det väl ca 7 månader. Fast vi har varit lite fram och tillbaka i ca ett år innan också.
Är ni förlovade? Nix.
Bor ni ihop? Vi bodde ihop, flyttade isär och nu bor vi väl mer eller mindre ihop igen. Fast inte på papper då.
Har ni barn? Nej, inte än
Har båda körkort? Yes box
Isåfall, vem kör bäst? Jag är mer försiktig än Simon men i överlag kör han bäst.
Kommer du ihåg er första kyss? Det gör jag. Midsommarafton 07 :p
Vem sa "Jag älskar dig" först? Simon
Vem är äldst? Jag
Vilka stjärntecken är ni? Stenbock och lejon
Vem fyller först på året? Simon
Vem är längst? Simon, big time
Vem sjunger bäst? Det gör jag, haha
Håller ni i handen på stan? Vi går aldrig på stan men ibland så håller vi väl varandra i handen
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja
Vad har ni gemensamt? Oj... Vi uppskattar samma saker i livet så att säga. Men i övrigt är det nog inte så överdrivet mycket vi har gemensamt.
Blev du kär i första ögonkastet? Faktiskt inte, vart nog ingen av oss
Har ni någon speciell låt? RHCP - snow måste jag nog säga, bara för att den varit med i så många sammanhang å inte för att den är romantisk. Haha.
Har ni några "fri kort"? Haha, glöm det!
Har ni stora framtidsplaner? Ja hua ja!
Har ni gråtit i varandras armar? Tror faktiskt inte det, nej.
Har ni varit utomlands tillammans? Inte än
Vilket är ert bästa minne? Många. Men alla sommarnätter ute på fjärden i somras. Underbara!
Vem lagar bäst mat? Simon är väl mer för den biten måste jag säga.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser på film bara.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jadå
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, inte speciellt.
Blir du lätt svartsjuk? Ja, tyvärr.
Brukar ni bråka? Näe, småtjaffs. Men det är ju bara nyttigt sägs det...
Ringer eller SMS:ar ni mest? Båda. Ringer fördetmesta.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Rumpan ;) Haha.
Vad använder ni för preventivmedel? Det ordnar jag.
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja, simon ibland faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0