Krogrunda.

Ja igår var det som sagt vinkväll för mig och Natalie! Vi hade riktigt trevligt enligt min mening. Satt här hemma vid köksbordet och pratade gamla minnen och vart nostalgiska.

Vi tog 23 bussen in till stan där vi gick runt på lite småpubbar (like in the old good days) Haha. Var förvånadsvärt mycket folk ute för att vara helg innan löning :o Smockat överallt.

Anledningen till att vi var ut var ju för att fira att vi båda fått nytt jobb. Återigen på samma ställe! Är det inte komiskt. Och därför beställde vi in en flaska mousserande vin som vi delade på. Det är ju inte direkt ofta man gör så på krogen men igår unnade vi oss det! :) Även om det kändes lite töntigt.

S åkte med nån till stan så jag fick skjuts hem och S blev kvar. Även om tanken var att han egentligen skulle sova i skrängsta över helgen ;p Haha, ja han var inte nykter han heller.

Imorse mådde jag som jag förtjänade och trodde aldrig jag skulle ta mig upp ur sängen och definitivt inte orka göra nåt med utseendet. Men när jag väl var uppe så tänkte jag att jag lika gärna kunde sminka mig och dona lite så nu är jag fräsch igen! Sällan det händer på mina bakisdagar. Då brukar jag bara sätta en knut på huvet och se allmänt tärd ut. Men nu är man ju nästan redo för en till krogrunda. Skämt åsido, ikväll blir det inte en droppe alkohol.

Ska snart skjutsa min mormor som ska till sjukhuset på någon rutinkoll och efter det åker jag bort till mamma och Håkan som bjuder på middag efter min beställning! Kycklinggratäng ;) Mums!

Ha en bra dag/kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0