Jag lever.

Måste ju ta och uppdatera när mina vänner på annan ort ringer mina vänner på samma ort som jag och frågar om jag lever (; hehe. Annalena ringde nämligen till Natalies mobil förut och frågade efter mig. Det är att måna om sina vänner det! Jag har ju varken varit online på nätet eller haft telefonen på ljud de senaste dagarna så jag klandrar väl ingen för att dom undrar. Vet inte varför det blivit så men jag har väl helt enkelt bara inte tänk på det och haft annat för mig...

Sitter just nu på jobbet iaf. Slutar om 1,5 timme. Fick iväg en trippel förrut så jag sparade mina 5 minutare/order tills nyss. Så jag fick mig en halvtimmes rast. Skönt det.

Jaja, är väl dags att sätta igång igen då. Blöh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0