In sleep he sang to me.

Godmorgon godmorgon.

Steg upp vid 10-tiden idag för Natalie ringde så vi surrade på lite och då var det lika bra att kliva upp när man ändå var vaken. Hon är också ledig idag pga listorna så vi ska iväg och träna vid 13-tiden. Skönt, för det lär inte vara så fullsmockat med folk där dåför de flesta jobbar ju.

Sedan ska jag hämta upp S vid 16 när han slutar också ska vi iväg och köpa nån telefon till han. Den han har nu är ifrån stenåldern. Han har en förmåga att förstöra sina nya mobiler så vi får väl se hur det går med denna :p

Usch jag känner mig fattigare än fattigast nu. Har levt på som jag vill sen senaste lönen så och nu börjar det svida. 2 veckor kvar till löning också :o Men det ska nog gå bra. Ska försöka att hålla fingrarna ifrån sparkontot bara :p Haha.

I helgen ska vi nog fara ut till björkön. Jag, S och min kissemiss. Tänkte att han kanske ville få se lite annan miljö än den här lägenheten och likaså jag. Hoppas det går bra bara, den lille sötnosen är ju inte van att få snö på tassarna.

Nu ska jag duscha håret för det är allt förrutom fräsch just nu. Förjävligt. Notera att det alltså är så ofräsch att jag inte ens kan visa mig på gymmet med det. Då är det illa. Nice information huh?

Hej på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0