I know, i know...

Hoho.

Idag är det lördag och jag är sugen på fest som fan. Men interå. Mellan kl 10 och 11 kommer en av bandmedlemmarna och hämtar mig imorgon och då bör man ha huvudet på skaft. Verkar som att alla ska ut ikväll förrutom jag. S har till och med en seriös hemmafest på G och hur ofta händer det?! Never ever. Men men, jag får nog roligt imorgon iaf!

Mami är hemma också så vi sitter och dricker lite vin och umgås. Har suttit och kollat i en låda där jag har maaaassa saker till jag flyttar hemifrån t.ex. Också hittade jag smycket som jag hade när jag var liten lina. Hehe, små söta armband osv.

Jaaaja, nu ska jag fortsätta umgås så vi hörs. Ciaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0