Hej hå, hej hå, vi till vår gruva gå'

Godkväll.

Blir ett inlägg idag trots allt, men förvänta er inget intressant (i vanlig ordning).

Vad har jag gjort utav dagen då? Sov ovanligt länge och fick grov ångest när jag tittade på klockan (den var12) och insåg att jag verkligen inte fick somna om. Så det var bara att pallra sig upp och kliva in i duschen och försöka sig på ett någorlunda vettigt utseende. Drack frukost samtidigt som jag sminkade mig, ett glas juice. For iväg och hämtade S och sedan hem igen där jag drog i mig lite lunch vilket var resterna ifrån gårdagens middag...

Sedan for jag iväg ner till stan för att sjunga med tjejerna, vilket jag inte gjort på över 2 månader pga mitt gamla bajsjobb med dom där bajstiderna. Moget ord. Det var roligt iaf även om vi inte sjöng allt för mycket! Vi ska iaf tydligen vara med på någon is-konsert i mars och sjunga disneylåtar, haha. En massa körer som ska vara med, bland annat sundsvallskören som var med i körslaget med Lagaylia. Kan bli roligt!

Efter kören var man göralös som vanligt. Jag och Johanna drog ner på stan och drack chai-latte, gudomligt god. Vi vart kvar där på barren (barista) i närmare 3 timmar tror jag. Satt och disskuterade livets goda och mindre goda ting. Kom även fram till att en resa skulle sitta fint! Alltifrån en kryssning till Talling, till en charter på gran can, eller varför inte en månad i Thailand? Ja, vi är öppna för förslag så att säga.

Imorgon ska jag ner till Natalies lägenhet och vara lite hundvakt åt Charlie the man. Man ställer väl upp för laget! En träning ska jag väl hinna med också. Eller så kan jag ta en promenad ner till Natalie med min mp3 som jag idag fyllde med en massa grymt bra musik. Det gör detsamma.

Det är skönt att vara ledig. Men mindre skönt att knappt nån annan är det! Man blir rastlös efter ett par dagar. Så ja, jag längtar till helgen! På fredag vankas det utgång och det händer ju inte allt för ofta these days.

Jag och Natalie innan den hysteriska Tallin-kryssningen för bra precis ett år sedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0