Frierier och hela köret.

Hallå på er. Hoppas ni har haft en trevlig helg!

Igår var det ju alla hjärtans dag å hela köret. Vad fick jag utav min man då? Ja, han gick ner på knä och friade samtidigt som whitney houstons i'll always love you spelades i bakrunden. Faktiskt, helt allvarligt. Fast om han var så seriös är ju en annan fråga, med tanke på att han inte hade någon ring och dessutom hade han ju några promille i blodet. Kan ju vara så. Men i övrigt var dagen bra! Värt att nämna är att jag fick en provisorisk "ring" som inte är en ring, utan en silverkedja med en bricka som det står Simon på. När jag påminde han imorse om hans fina frieri så var han snabb att svara att detdär giftermålet kommer ske om ca 5 år. Lika bra det kanske.

Vi käkade middag hos S med hela tjocka släkten hans för å fira hans lillebror som fyllde år förra veckan. Också fick vi alla en liten goodiebag utav S mamma eftersom det vara alla ♥ dag och i min låg ett jättefint silverhalsband också fick jag en liten bok med en massa kärlekscitat i. Jättegullig tanke.

När vi käkat kom Daniel och hans fästmö ut till skrängsta. Så vi satt ute i Simons lilla hus och drack lite vin och umgicks. Helt klart godkändt!

Skönt är det att slippa söndagsångesten idag (; Haha. Slippa tänka på att man ska till jobbet imorgon och allt detdär som hör till. Näe, det enda jag har på schemat är ett träningspass och eventuellt ett sjukhusbesök med S som har fått nå jocks i ögonen, beroende på om han är bättre imorn eller inte.

Nej, vi får höras en annan dag. Är rätt trött nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0