Fredag den 13e.

Sådär lär ett x antal bloggrubriker lyda denna dag, eller vad tror ni?

Ja, som sagt, fredag den 13e idag och änsålänge har jag inte råkat ut för någon otur. Peppar peppar. Jag som är olycksfågeln själv kan väl inte komma undan? Eller? Hm. Återstår att se.

Klockan är bara 11 men snart kommer S hem. Han slutar halv tolv tror jag. Också fick han ta min bil idag eftersom jag ändå inte behöver den. När han kmr hit så ska vi packa ihop och styra bilen ut mot björkön. Ska bli skönt. Hoppas bara att kissemissen tycker det ska bli lika skönt som vi. Ställde fram kattburen förut och då gav han den en blick med avsky...

Youghurten är slut så ingen frukost har jag. Jag brukar käka naturell youghurt som jag blandar i lite keso i, tillsammans med hallon. Inte helt fel och otroligt mättande. Men idag får jag stå över.

Ska börja packa lite lätt nu. Får se om vi hörs nåt mer i helgen, annars får ni ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0