Dödliga karlar och tandläkare.

Godkväll.

Slutade jobbet tidigare idag eftersom det inte fanns några prospekt att ringa på! Får liksom 3-4000 poster varje måndag och hur fan tror dom det ska räcka? Det tog slut redan igårkväll det ska jag tala om. Så idag återaktiverade idioterna bortfalls-listorna som vi skulle sitta å sälja på. Dumma jävlar. Alla vart eld och lågor. Så jag och Natalie valde att åka hem obetalt istället för att sitta och inte göra någon som helst nytta alls. Det var okej. Om en vecka slutar jag där. Skit-tele2.

For hem till Natalie direkt efter worket och gick ut med charlie. Ett varv runt stan. Mina öron förfrös. Sedan gick vi på ego och nu har jag äntligen köpt årskortet. Det var väl på tiden det. Körde på ett tag där och sedan skulle vi avnjuta en bastustund men tro på fan att bastun var avstängd. Det var som en stor besvikelse ska jag tala om. Skönt att träna iaf.

När jag kom hem möttes jag av en halvdöd Simon. Ni vet ju hur karlar blir när dom är sjuka? :p Ja precis. Döende. Han muttrade på bara å jag drog iväg på ica och inhandlade lite middag för det fanns det inte gott om i kylskåpet. Orkade inte med nåt storslaget så potatisbullar var som hittat! Gott var det också och perfekt matlåda tills imorn.

S får sova ensam inatt och jag lägger mig i ett annat rum :p Jag vill inte bli ingnodd i sjukhet. Jag har ju nästan nyss legat i flunsan my self. Imorgonbitti ska jag på avrättning också. Dvs tandläkarn. Gruvar mig som fan. Jag har en sjuk tandläkarskräck alltså. Men detta måste åtgärdas innan såret i munnen utvecklas till infektion i hjärnan eller nåt. Men jag har en känsla av att dom bara kommer att söka efter en massa hål och sedan slänga en liten blick åt såret och sedan säga nåt i stil med "Sådär, 9 hål att borra nästa vecka. Det blir 946 kronor  denna gång och resterande tusenlappar tar vi när hålen är åtgärdade. Och köp med dig lite ipren på vägen så ska du nog se att smärtan går över." Positiva Lina. Men vem tycker egentligen att det är kul att gå till tandläkarn?

Ja, nu ska man väl ta och sova lite så man inte somnar i den elektriska stolen (tandläkarstolen). Fast å andra sidan kanske det vore det enda rätta? Lustgas vore nåt. Hatar nämligen den där sprutan dom ska trycka in i käften på en när man ska få bedövning. Jaja. Ska sluta tjata nu. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0