Dentist.

God dag.

Vilken hemsk natt! Har vaknat en miljard gånger och nästan spytt av smärtan i tandköttet som jag berättade om igår. Jag var nästan nära på att åka upp på akuten och kräva extra starka smärtstillande :p Men jag gav fan. S var också nära på att skicka iväg mig för han såg väl hur jag led.

Trodde inte jag skulle orka leva morgonen ut men jag fick två ipren av Natalie som jag kastade i mig och nu har det lugnat ner sig lite. Ringde ju tandläkarjäveln så fort jag fick tag i numret och trots att jag berättade om mina problem så fick jag inte någon tid förrns på fredag :s Tack för två sömnlösa och plågsamma nätter till. haha. Hon tyckte nästan att jag fick skylla mig själv för att jag inte var på den tiden jag fick i september(!) Vad har det med detta att göra kan man ju undra... Det är ju en akut infektion eller inflammation eller vad det nu kallas. Nåväl. Så på fredag blir man ruinerad! Måste försöka få nya papper om den där frisktandvården om det är möjligt.

Intervjun imorse gick väl okej. Lite svårt att analysera sig själv sådära helt ärligt. Men men, nu är det bara att vänta på besked. Jag är nervös. Kommer bli jätteledsen om jag inte får det... Men livet går väl vidare i guess isåfall. Den 12e slutar jag iaf på dethär ångeststället så det vore great om man fick ett jobb snarast möjligt då.

Ja men vi hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0