Changes.

Hej hopp.

Har varit hos Lisa ikväll och druckit thé och surrat. Skönt med lite omväxling för en gångs skull! Imorgon är det ju klubbkväll och det har jag sett fram emot hela veckan eftersom jag ska ut en liten sväng efteråt med Lisa och hennes vänner. Men då slog det ju mig, sjukhuset på fredag! Det går ju inte ihop att ta blodprover med alkohol i kroppen. Nog för att jag hade tänkt att ta det lugnt imorgon men det sitter ju ändå i liksom :s Fick ju reda på detdär med blodgivningen idag och jag har sett fram emot imorgonkväll hela veckan så jag blev lite kluven. Men jag ska ringa och boka om blodtiden till nästa vecka någon gång :) Kom ju ändå så appropå. Men blod vill jag iaf börja ge för då gör man ju nån nytta här i världen! Inte sant?

Nåväl. Jag borde sova nu eftersom jag ska vara hos Lisa 8 imorgonbitti för promenad. Uhh, jag gruvar mig!

Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0