Blod.

Goder afton.

En rätt så tråkig dag i överlag, men samtidigt inte har jag haft i dag. Har fått unnat mig lite fina små saker också har jag sjungit med tjejerna! Tänkte vara nyttig idag igen så jag promenerade hem ifrån stan också svängde jag in på coop på vägen hem eftersom mitt kylskap saknar frukost. När jag ändå var på G passade jag på att köpa kattsand eftersom den andra var slut (kissemissar ska också ha det bra!). Dock fick jag ångra mitt beslut när jag klev utanför affären och insåg hur äckligt tung kassen vart + att jag hade en rätt så tung väska också. Men det var bara att kämpa på! Var alldeles slut när jag äntligen kom hem...

Nu ska jag bara ligga här och mysa på. S är på hemmaplan ikväll så jag blir ensam. Både tråkigt och skönt. Imorgonbitti ska jag upp i ottan för Lisa har planerat promenad. Kl 8 ska jag vara utanför henne vid hydro och sen ska vi gå upp till granloholm och tillbaka till stan där vi ska sola. Sen börjar hon jobba och då är det väl bara för mig att traska hem igen. Gruvar mig redan... Haha.

På Fredag ska jag och Natalie upp på sjukhuset. Vi ska börja lämna blod. Hehe. Så vi ska dit på fredagmorgon och ta prover och sånt :| Gruvsamt det också. Tänk om det kommer fram att man har värsta sjukdomen eller nåt ;o Neeeish, så får man ju inte tänka... 

Nu ska jag göra kvällsfika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0