Blabla...

Hej på er.

Här är man som vanligti inte speciellt aktiv. Trots att jag är ledig, hm.

Igår ägnade jag dagen med min mamma. Vi tog en stadsrunda och käkade lunch. Därefter for vi hem till henne och håkan, fast håkan var inte hemma så det var bara vi 2. Mysigt att umgås verkligen! Inte så ofta det händer nu för tiden, tyvärr. S hämtade upp mig vid 21 och då var det bara till att krypa ner framför en film...

Idag då? Ja, jag och S for ner på coffee house och käkade en sallad och surrade med Ewe och Nadia litegranna. Därefter släppte han av mig på ego där jag tränade en liten stund.

S har gått och blivit en riktig hemmafru, eller ja, hemmaman. Imorse fick han städjävulen i sig och satt igång och diskade och rensade kylskåpet osv. Och idag när vi kom hem ställde han sig direkt framför spisen och lagade en gudomligt god köttfärsås som vi åt med spaghetti. Inte fy skam med en sån karl inte, eller hur? Hehe. Men det har väl blivit så av ren slump då han har varit hemma mycket när jag jobbade hela dagarna förrut. Han slutade ju betydligt tidigare än jag då. Sen när jag kom hem satte jag mig ofta framför datorn och jobbade därifrån... Men jag klagar inte!

Jag vill verkligen ha en egen lägenhet nu. Men jag är ju så kräsen! Och sen vill jag inte ta på mig något heller när man inte vet hur länge man har jobb heller. Det är ju bara 3 månaders vik till att börja med. Men fan alltså, jag vill verkligen! Har hittat en som jag spånar lite på faktiskt, men vi får se hur det blir!

Jag tror jag ska sluta blogga ett tag, åtminstonde tills man känner att man har något intressant att blogga om. Så bli inte brydd om det blir nåt uppehåll här.

Ciaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0