Badminton.

Söndagen vart inte riktigt som planerat. Träningen blev inte av för jag hade glömt att Natalie skulle till Edsbyn. Och det är så himla tråkigt att träna själv! Det går bra när det är lite folk :p Haha.

Jaja, var förbi pappa en sväng och hämtade lite papper som jag ska in på banken med imorgonbitti. Sen jag kom hem har jag bara ätit lite middag och sedan suttit och kollat på film. S kom för ett tag sen och frågade om jag skulle med och spela badminton. Först var jag inte så på eftersom tanken av att bara ligga nerkrypen kändes mer lockande. Men nu har jag ändrat mig och ska med... Anledningen till badminton är för att S bästa kompis flickvän spelar och undrade om vi ville hänga med och spela lite för rolighetens skull. Man är ju inget proffs direkt. Men roligt är det ju!

Jag längtar tills ikväll när jag kommer hem och får ta en lång och skön dusch! Det vore nåt nu det känner jag.

Ja men vi hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0