Åre.

Tjena. När man säger att man ska sluta vara aktiv blir man mer aktiv. Tydligt det.

Imorse vaknade jag att telefonen ringde och det var pappa. Inte helt oväntat. Han ringer oftast på mornarna och sover jag brukar han bli lite sur och förklara för mig att jag inte kan sova bort halva dagarna. Och visst har han en poäng i det. För att undvika dessa konstateranden brukar jag strunta i att svara första gången, sedan harklar jag mig ett tag och ringer upp och säger att jag stod i duschen när han ringde. Smart va?

Nåväl. Kom upp i någorlunda tid åtminstonde och det tog inte lång tid förrns jag var ute heller. Tog mig ett promenad ner till stan och hem till Natalie med mp3n i högsta hugg. Har god lust att sjunga med i alla låtar högt och tydligt men brukar försöka undvika det då folk kanske börjar undra...

Inne hos Natalie möttes jag av en glad hund. Tog inte lång tid förrns jag var ute på nästa långpromenad heller med honom. Men det var bara skönt! Lite kallt var det allt men inte olidligt. Hos Natalie (eller ja, charlie) var jag kvar ända till kl 16 då S kom och hämtade upp mig.

Kvällen har jag spenderat med städning. Känns alltid skönt efteråt må jag säga. Tänkte att det ska se lite hemtrevligt ut här imorgon då Natalie och jag ska ha vinkväll like in the old good days. Det ser jag fram emot!

Nästa tisdag ska jag kolla på en lägenhet på köpmangatan. Är bekant med han som har den nu så jag ska bara dit och kika på den eftersom han ska flytta. Så bara för att jag ska kolla på den betyder det inte att jag ska flytta in eftersom det inte är han som bestämmer det. Skulle ju iaf vara drömläget att bo så pass centralt. Men men, ska inte drömma mig bort alldeles för mycket nu.

På torsdagen åker jag till Åre också, med familjen. Blir nog inte så mycket bräd/skidåkning för min del dock då jag inte har världens bästa knän nu för tiden. Men det kan väl vara skönt med lite omväxling antar jag.

Hörs å ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0