Åhh...

När ska jag bli trött då? Eller jag kanske egentligen är trött men känner inte för att gå och lägga mig. Men jag borde för jag ska upp relativt tidigt imorgon! Tidigt är det ju egentligen inte men nu när man sovit ut en massa dagar blir det tidigt att vara nere på baken kl 11. Tänkte även ta en promenad ner till stan och det tar ju en liten stund. Men skönt är det allt när man väl kommit iväg! Får se om det blir någon träning imorgon, promenaden är ju lite träning i sig.

Åh jag vill vara lika trött och sovsugen som jag var igår. Då riktigt njöt jag av att lägga mig under flufftäcket och breda ut mig. Sen ringde S telefon inatt och båda vaknade och när jag frågade vad klockan var så var den bara halv tre, då kändes det underbart att få vända sig om och sova vidare bra många timmar till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0