The OC.

Hej igen mina kära vänner.
Nattugglan is speaking. Var nog inge vidare bra att sova så länge idag, visar det sig nu. But hey, i'm used to it. Snart blir det ändring på det då jag får börja jobba lite igen.

Blev kvar hos lisa ända till 01:30 inatt. Vi hade OC-maraton och jag vart fast såklart. Hade lätt kunnat kolla hela natten men Lisa ska ju upp å jobba och det hade inte blivit nå roligt att sitta vaken ensam. Ha.

Jag borde verkligen somna jag med för jag ska upp relativt tidigt imorn. Ska ut till pappa och jobba lite. Hade planer på att vara vaken hela natten för att kunna vända tillbaka på dygnet men jag vet att jag förmodligen kommer avlida imorgon då. Eller ja, idag.

Skitsamma, nu babblar jag bara. Ska försöka slå igen mina gröna nu i några timmar. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0