Not since the town was on fire.

Hej!

Blir ett kort inlägg idag då jag måste sova snarast möjligt. JA, SOVA NU? LINA? HAR NI SETT VAD KLOCKAN ÄR? Det är faktiskt sant. Men en annan sak som kommer få er att tappa hakan är att jag somnade klockan 20:30 igår! Hur sjukt är inte det? Det lär inte ha hänt sedan jag var typ... 8 år? Och sov gjorde jag ända till kl 07 imorse med några uppvakningar av diverse samtal av människor som förmodligen inte trodde jag stensov kl 22. Ja, huga, jag är väldigt förvånad. Alltså... Är det ens normalt?

Nu är klockan 00 vilket betyder mycket färre timmars sömn. Men jag ska som sagt sova väldigt strax.

Behöver jag ens berätta att jag har varit med kroppen min idag? Näe, precis. Det vet ni redan. Och jo, första dagen på jobbet gick kanon. Skönt att vara tillbaka.

Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0