Men hooooost.

Hej.

Nej men jag vaknade upp och hostade upp ungefär halva inredningen i kroppen. Fräsch tjej 88. Rösten försvann och jag fick panik. Fortsatte harkla mig tills jag fick fram en knacklig röst att använda. Nej men det var idag jag skulle fira va? Ja då spelar det ju ingen roll om jag går all in och förlorar hela rösten, jag kan ju alltid skylla på hostan.

Oh happy day.

Är borta hos mamma och Håkan och dricker kaffe nu iaf. Har varit ute och lämnat bilen till pappi. Ska snart däremot låna Håkans bil och åka ner på glasbanken (läs: systembolaget) och handla en vinare åt Annalena som kommer till stan dagen till ära. Det gillas!

Nämen så atte, ska väl ta å fli till mig men det verkar omöjligt. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0