Love love love, i want your love.

Bonjour!

Äntligen har jag landat i sängen. Dagen har varit lång men jag gillar't! Jobb från 08:30-17 och därefter gasade jag ut till pappa och gjorde lite paperwork. Sedan minsann plockade jag upp Lisa och vi käkade middag på CH innan vi for och simmade. Därefter for vi enligt rutin till Jennie (Lisas sis) och blev bjudna på fika. Så nu kom jag hem för cirka en timme sedan och sen dess har jag slutfört matlådan och grävt fram en outfit inför imorgon vilket inte var det lättaste.

Ja imorgon blir det work igen och efter det har vi afterwork med teamet. Ska bli roligt. Har inte bestämt mig än om det blir alkoholfritt eller ej, får se hur jag känner imorgon helt enkelt :)

Btw. Nyår då? Jag har grämt mig över den där jävla aftonen ett tag nu. Jag vet av erfarenhet att Sundsvall is not the place to be. Å andra sidan är nyår överskattat. Jag fick förfrågan idag om att följa med till Vemdalen med några killkompisar vilket låter jävligt lockande. Behöver inte betala stuga eller något sådant utan bara eget underhåll och det läre man ju ändå ska stå för var man än befinner sig. Jag var i Vemdalen nyår 07/08 och hade grymme skoj men frågan är ju vad åldern ligger på där nu? No offence, men det är väl nu alla nyblivna 18åringar får flyga ur boet och åka på suparresor? ;b Haha nej jag skojar bara. Det blir självklart vad man gör det till. Har snackat med Isabell om hon hade lust att hänga med och hon tyckte också det lät lockande så vi ska fundera några dagar till innan vi bestämmer oss.

Anyways. Jag får ångest över att klockan är så sent och jag inte sover. Så atte, vi hörs antagligen inte imorgon but maybe on saturday.

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0