It's late in the evening.

Toodels!

Trött är jag. Kunde fasiken inte somna igårkväll :o Somnade nog inte förrns 03 eller något liknande. Snacka om skillnad motför dagen innan. Så man kan säga att jag var allt förutom pigg. Var tvungen att skynda mig upp ur sängen imorse för att inte somna om.

Dagen har gått bra iaf. Har fortfarande utbildning to refresh mitt minne. Det är mycket som sitter kvar. De enda man är osäker på är ju typ alla nya tjänster och sånt. Det löser sig nog!

Har nyss sett paradise hotell. Struntar i att alla tycker det är "såååå patetiskt" för alla vet att alla älskar att gotta sig i andras pinsamheter ;b Ja, det är pinsamt och ja det är patetiskt och ja det är ett helt värdelöst program egentligen men ack så roligt!

Fan idag har jag inte träffat kroppen :( Hon har klubbkväll men jag var inte på den idag. Dels för att jag är förkyld å hängig/trött men också för att jag ändå inte har råd att handla något vilket man alltid vill göra. Blir helt salig av allt fint smink ju. Men imorgon ska vi iväg och simma iaf, det är ju torsdag (;

På fredag ska jag på afterwork med teamet. Blir säkert kul det. Vet dock inte om jag ska ut på kvällen. Fredagar är ju värdelösa att gå ut på sen så ska jag spara mig till nästa helg tror jag för då ska jag nog fira mig själv, haha. Fyller ju år den 22a. Fyller bara 21 så det är inget speciellt att fira but hey, man fyller bara år en gång om året.

Nu ska jag se ytterligare ett värdelöst program, nämligen Andra Avenyn. Sedan ska jag sova för idag kan jag omöjligt ha några problem att somna! TJINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0