i love my iphone, yup yup.

Så var denna julen över. Åtminstonde julaftonen. Det vart en mysig sådan trots att jag inte hann vara med mammas familj så länge.

Fick en massa fina klappar trots att man är hela 21 år. Jag fick bland annat en iPhone 3GS. En vit med 32 GB minne och den är jag extremt nöjd över. Haha. Höll på smälla av när jag öppnade paketet. Fick även massa andra fina saker såsom presentkort, en ergorapido-damsugare (wohooo, en sån har jag velat haft sen jag flyttade hit), makeupstore necessärer, parfymen "I do" från make up store som luktar ljuvligt, lite inredningsstuffs och andra saker. Jag är så nöjd så.

Var kvar hos pappa rätt länge igår. Kom dit vid halv fem och åkte nog vid 22 tror jag. Jag var dödstrött! Skjutsade hem farmor och farfar sen åkte jag hem och packade upp allt innan jag dök ner i sängen och somnade på cirkus 10 sekunder.

Snart ska jag packa ihop outfiten får kvällen och sedan åka bort till Lisa och göra mig i ordning. Det blir förfest på Ibis hotell där Linda & Anni hyrt dubbelrum, innan vi glider ner på Jops där årets juldagenfest hålls (; Känns förjävla skönt att Linda kunde fixa biljett åt mig dit, för jag blåvägrar att stå i kö på stadens alla krogar i ovisshet om man kmr in eller inte.

Ja men vi höres då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0