i fell into a burning ring of fire.

johnny cash, what a god.

kände att jag skulle behöva som fresh air förrut så jag tänkte att jag far bort till mamma och håkan en sväng. men jag kan lova er att jag ångrade det hårt när jag klev utanför dörren. kylan slängde sig över mig och jag var grinfärdig. mer grinfärdig vart jag när jag insåg att jag hade glömt att slå på värmaren till bilen. men iväg kom jag tillslut och gladare än nånsin vart jag när jag kom in i värmen. nästan tjugo grader minus, det är fan överkurs.

satt iaf där och surrade på med dom ett bra tag men nu är jag hemma i min egna lilla lya. och vet ni vad jag sysselsatt mig med en fredagkväll som denna? jo jag har städat. jag underhöll grannarna med dammsugaren istället för efterfest den här fredagen. det känns skönt att ha det gjort. har gått och dragit på det halva veckan men vem vill inte städa en fredagkväll liksom?

hostan håller i sig men ingen har väl dött av det. jag tror jag trotsar den imorgon. fyller år gör man ju trots allt bara en gång om året och även om jag fyller talanglös ålder så ska väl jag också få ha lite skoj. man springer ju på diverse årfyllningar året om och uppvaktar hit och dit och nångång är det ju ens egen. haha. jag är absolut inte den som ska ha presenter å skit utan det räcker med gott sällskap och lite roligheter. men det brukar inte vara något problem annars heller! om inte annat har man ju nåt att skylla på för att man ska ut.

nu ska jag se hajen 3 (ahahahahaha) och sen sova. buenas noche.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0