Happy B-day to myself.

21 år blir jag idag, men känner mig inte ett dugg klokare.

Dagen har spenderats på jobbet med ett pissmående. Har varit sjukt hängig hela dagen! Förkylningen och hostan jag dras med verkar knappast gå mot det bättre. Men, jag lever.

Efter jobbet kom farmor & farfar och hämtade mig så jag slapp promenera i tok-kylan. Dom skulle ända komma på födelsedagsfika hos mig. Strax efter jag vi kommit hem till mig droppade pappa, bror och natalie in. Lite senare kom emma & sandra också. Det var glass och bullar och kakor. Like in the old good days!

Det märks verkligen att man blivit äldre är det kommer till födelsedagar. Förr var man ju helt lyrisk flera veckor innan och man tjatade om det hur länge som helst. Idag har jag knapp vetat om att jag fyllt år och inte många runt omkring mig heller. Men det blir väl så. Nu går jag mot 30! Haha.

Har iaf fått fina presenter även om det alldeles strax är jul. Bland annat ett guldarmband med berlocker av farmor som hon hade som ung, och som jag förhoppningsvis för vidare, samt presentkort och lite annat. Imorgon ska jag firas hos mamma och håkan. Eller firas och firas, bli lite lätt uppvaktad kanske man ska säga. Det blir även blandat med lite uppesittarkväll sådär dagen innan julafton. Har no christmas-feeling at all men det får gå ann. Som sagt, man blir äldre! ;b

Anyways. Igår var jag och några och såg film hos Linda. En riktig skräckis var det och jag var nog den som skrek till mest. Och det blir ju fan inte bättre av att när man går på toaletten att det står någon utanför och hoppar fram så man skriker av sig stämbanden. Hatar verkligen såntdär! Kom iaf hem rätt sent inatt och jag har knappt sovit något. Imorgon ringer kl runt 06 och då lär jag inte vara pigg heller, men ska försöka få ett par timmars sömn inatt.

Vet inte om jag kommer uppdatera mer innan jul men jag får väl så lov att säga GOD JUL ändå.

Måste även säga ett STORT grattis till en av min mors närmaste väninnor som fick en liten son idag! Lite komiskt, men jättekul! Så grattis Marie :)

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0