Even though i really love you.

Hej vänner och ovänner.

Helgen har passerat, snabbare än någonsin. Beror det på att jag börjat jobba igen vilket betyder att från och med att man kliver av på fredagen tänker man att snart är det måndag igen? Haha. Helgen har iaf varit kanon!

Afterwork i fredags. Kunde inte bli bättre tror jag! Jag bestämde mig för att flyga i fylla så när jag slutade kl 17 kubbade jag över ån och in på systemet där jag inhandlade kvällens förtäring. Sedan kubbade jag tillbaka till Telia-huset där vi samlades. Satt först och drack en "fördrink" innan vi satte oss vid matbordet. Mycket gott var det :) Därefter satt vi och surrade ända fram till 00-tiden då vissa åkte hem och andra gick på krogen. Jag har sagt det förr men jag säger det igen, jag har världens bästa arbetskamrater! Det går liksom inte att ha tråkigt med dom även om de flesta är mycket äldre än jag.

Fredagen vart en lång natt och jag mötte upp Linda och Cissi på All Stars där vi dansade till stängningsdags. Därefter for vi ett gäng hem till mig och fortsatte kalasa. Mina grannar kanske inte älskar mig men det ger jag blanka fan i! Så många vardagar jag har fått utstått med deras kalasande när jag ska upp och jobba. HA! Hämnden är ljuuuuuv. Nejdå, men nu ska jag nog ta det lugnt här på hemmaplan några helger.

På lördagen for jag bort till Linda och där bestämde vi ett gäng att vi skulle boka bord på bitelina och käka där och några skulle kika på hockeyn som jag är totalt ointresserad av. Dom drack öl men jag avstod. Det här med 2-dagars funkar helt enkelt inte för mig längre (; For sedan hem till Linda igen där vi fixade till oss lite medans det droppade in mer och mer folk. Jag höll dock hårt i vattenflaskan och var lite tråkig av mig. Skjutsade ner dom på krogen vid tolv och då for jag hem och städade efter fredagens sjöslag. Skönt som tusan var det när jag efter det bara kunde somna gott i sängen. Tills telefonen började ringa, haha! Då var det bara kliva upp igen och sätta sig i bilen som hunnit bli iskall.

På söndagen var jag med Lisa hela dagen som jag inte träffat på flera dagar! Ni föstår ju själv. Ingen svans utan kroppen och ingen kropp utan svans! Haha. Folk börjar snappa upp det där nu (; Lisa fick ett samtal i fredagsnatt där personen i fråga även frågade vart partysvansen var! Ja hualigen.

Nu har jag nog ordbajsat klart. Snart. Imorgon blir det hard workwork mellan 08:30-17:15 och därefter ska jag & Natalie hem till mig och laga middag och ventilera. LÄNGESEN nu! Även fast vi återigen jobbar tsm :) Man får liksom inte tid att surra så förbannat på jobbet.

Nu ska jag sova så jag inte är lika trött som jag var imorse vilket resulterade i att jag såg ut som en skräcködla idag. Skyller på att det är måndag!

Tjingeling!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0