do not ork.

tjena er.

har egentligen inget toksug på att blogga i skrivande stund, men jag gört.

efter arbetet idag for jag hem men innan jag klivit innanför dörren ringde lisa och tyckte jag skulle komma ner och käka middag med henne på stan under tiden hon väntade på att sminka nån. så jag for ner och precis när jag gasat iväg ringer hon och säger att hon skulle ta simkningen direkt men att det inte skulle ta så lång tid. så jag fortsatte ner istället för å vända. gick en sväng på stan och in på bik bok där dom helt oförberett hade utförsäljning. 50 % på allt i butiken.

jag fick syn på klänningen. klänningen jag har spanat på under en så lång tid och varit SÅ nära på att köpa med mig, men alltid tyckt att den inte riiiiiktigt varit värd sitt pris. och idag var den nersatt. men självklart är jag mitt uppe i en ekonomisk kris (haha) så inte ens nu kunde jag köpa den :/ ledsen tjej vart jag. men jag känner att det var viktigare att lägga pengarna på några basplagg som faktiskt kommer att användas och så fick det bli.

Lisa var klar med sminkningen inte så snabbt. Nämligen 2 timmar senare. Och då gick vi och käkade på Tandoori. Ja, jag vet att jag sa nyss att jag inte hade en god ekonomi just nu, men ibland måste man få unna sig lite vardagslyx som inte är i materialform. Det var iaf riktigt gott och trevligt.

Nu är jag hemma och jag slängt ihop en matlåda till jobbet imorgon. Måste sova! Har sovmorgon imorn, börjar inte förrän 09:30 och på torsdag 12:30, wohooo!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0