Celebration poker facedown, christmas theme.

Hello!

Nu är söndagen kommen och det uppskattas ju sällan. Helgen har åtminstonde varit bra.

I fredags sjöng jag ju på begravning som nämnt. Det var jäkligt vemodigt och svårt men det gick bra. Senare på kvällen var jag på julbord med företaget. Vi åkte medvind och det var jättetrevligt! Tror alla utom pappa och en till som inte drack nåt vart lite runda om fötterna innan vi klev i land. Då for jag hem till mig och sen strömmade det in ett x antal människor och helt plötsligt var det fest hos mig? Ja, men det var roligt iaf även om lördagsmorgonen inte var lika kul.

Låg i sängen ungefär hela dagen men sen var det bara att göra ett ryck och fara bort till Lisa. Vi hade ju celebration poker facedown, christmas theme. Vi var 6 flickor som spelade texas holdem och drack glögg och käkade pepparkakor. Jag var helt slut efter fredagen så jag drack bara cola men hade skoj ändå. Icke att förglömma att jag vann, haha. Men det kan ju ha å göra med dom andra hunnit bli lite lulliga. Hehe!

Sedan åkte vi ner till All stars och dansade lite innan jag skjutsade hem flickorna för att sedan krasha hemma i min säng. Och den sängen låg jag återigen i halva dan idag. Sjukt skönt, men det blir nog svårt att sova ikväll.

Nu är jag borta hos Lisa och är sympatibakis med henne :) Hon mådde inte så bra förstår ni men det börjar nog bli bättre nu tror jag ;b Jag är sugen på Ben&Jerrys men det blir nog inge av för jag har sjukt ont i magen... BLÄÄÄÄÄÄ.

Jaja, vi höres.

Här är min idol. Min kropp & jag är hennes svans. Hon heter Lisa men kallas för Pelle svanslös de få gångerna jag inte är around.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0